آخرین اخبار
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
خبر خوش برای معلمان | وام 300 میلیونی بانک سرمایه  با بازپرداخت 30 میلیونی
بازدید:۲۰۵
صد آنلاین | طرح «نسیم فرهنگیان» بانک سرمایه ویژه فرهنگیان و اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان است که در بانک سرمایه حساب قرض الحسنه افتتاح و در آن سپرده‌گذاری کنند.
کد خبر : ۱۰۶۹۰۰

متقاضیان می‌توانند با ایجاد میانگین حساب حداقل یک‌ماهه و ارائه فیش حقوقی این طرح تسهیلاتی را دریافت کنند.

 


جزئیات وام قرض الحسنه فرهنگیان بانک سرمایه

طرح نسیم فرهنگیان بانک سرمایه دارای سقف ۳۰۰ میلیون تومانی، نرخ سود چهار درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماهه است. همچنین متقاضیان می‌توانند دوره بازپرداخت این تسهیلات را به انتخاب خود، حداقل سه و حداکثر ۶۰ ماه تعیین کنند.
وام این طرح در دو قالب طرح فرهنگیان یک و دو به متقاضیان پرداخت می‌شود که طرح فرهنگیان یک مختص اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان و طرح فرهنگیان دو ویژه سایر فرهنگیان است.

شایان ذکر است افراد واجد شرایط می‌توانند با لحاظ ضوابط و مقررات جاری بانک، حق امتیاز این وام را به دیگران واگذار کنند. همچنین در صورتی که وام‌گیرنده حائز شرایط باشد، می‌تواند تا ۵۰ میلیون تومان وام بدون ضامن بگیرد.

 

 

مبلغ اقساط و شرایط بازپرداخت وام قرض الحسنه فرهنگیان ۳۰۰ میلیون تومانی بانک سرمایه
ضریب تسهیلات در طرح نسیم بازنشستگان بر اساس مدت معدل‌گیری حساب و دوره بازپرداخت تعیین می‌شود. برای مثال، اگر فردی معدل حساب ۹ماهه ۹۲ میلیون تومانی داشته باشد، می‌تواند ۳۰۰ میلیون تومان وام با نرخ سود چهار درصد و بازپرداخت ۱۰ماهه دریافت کند.

به این ترتیب، وام‌گیرندگان باید در هر ماه ۳۰ میلیون و ۵۵۲ هزار تومان قسط پرداخت کنند. مبلغ کل بازپرداخت وام در زمان سررسید نیز به ۳۰۵ میلیون و ۵۲۷ هزار تومان می‌رسد.

همه اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند برای نیک وام درخواست بدهند. اشخاص حقیقی در صورتی که از دریافت وام منصرف شوند، امکان انتقال امتیاز آن به اقوام درجه یک را دارند. اشخاص حقوقی هم امکان اعطای امتیاز این وام را به پرسنل بیمه شده خود که حساب حقوقی آن‌ها در شعب بانک ملت بوده و حقوقشان از طریق بانک واریز می‌شوند را دارند.

بعد از دریافت سقف این وام، با در نظر گرفتن مدت زمان بازپرداخت و کارمزد چهار درصدی، باید هر ماه معادل ۹ میلیون و ۹۰ هزار تومان قسط پرداخت شود. در پایان زمان بازپرداخت اقساط، وام گیرنده باید ۳۲۴ میلیون تومان به بانک پرداخته باشد./بانک اول

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها